艾笠墾丁包車廣東話導覽服務


TVB 香港人漂流記 嗰個漂流仔就係我喇.

暑假學生優惠 (6-8月行程)
只要係學生黎玩,所有行程八折優惠,香港人導覽帶你地睇不一樣的台灣
免費借用 3G 無限流量 Pocket Wifi (需付 HK$500 按金), 詳情請與我們聯絡




我地重質不重量,最緊要安全第一,予其買本唔知 up 唔 update 嘅旅遊書,不如搵個地膽帶仲好啦,大家香港人口味又近 d,導遊兼司機仲包埋部車,就係我地做緊嘅野,睇下大家啱唔啱洗

深信香港人去到邊都唔死得帶著香港人先天具備的適應力漂流到台灣做自己想做的事自設車隊絕非一般外判司機堅持不改裝不超載車輛保養絕不馬虎著重駕駛態度及導覽質素安全第一全程以安全車速行駛 車隊均使用三年內新車重質不重量最緊要大家開心

HK Tel : 8170 0438
Whatsapp : +886987913818 (記得打埋個 + 入 Phone Book 喎, 或者直接用 QR Code Add 我地都可以)

我地服務地區包括 : 高雄 墾丁 台南 嘉義 阿里山 台中 清境 日月潭 妖怪村 花蓮 台東 (花東行程) 等等. 專業墾丁包車高雄台南深度旅遊專家, 或者台灣環島行程, 住宿交通都一手包辦, 歡迎 Whatsapp 聯絡.
墾丁包車 高雄包車 台南包車 高雄包車到墾丁 高雄包車墾丁
優惠不適用於特別假期及連續假期, 實際價錢以 Email 報價為準, 此優惠不可與其他優惠同時使用, 數量有限請先預約.

無限流量 WiFi 租借服務 3Days 只需 HK$135










車隊附設適合不同年齡兒童安全座椅及長者輪椅租借服務, 如有需要請先預約.


專業台灣包車服務, 免費行程安排
HK Tel : 81700438
Email : info@iLoveKenting.com

Web : www.iLoveKenting.com



艾笠墾丁包車廣東話導覽服務 艾笠墾丁包車廣東話導覽服務 Reviewed by Unknown on 下午5:36:00 Rating: 5

沒有留言