高雄 - 機場親子農場


由於我家小公主出生喇~ 我地兩公婆都特地調整一下工作方式~ 
盡量留多一點時間陪住小朋友成長~
假期當然都係家庭日~ 
帶埋平時幫手照顧小朋友既嫲嫲~ 一齊出去玩返下~
所以發掘既景點~ 從以前熱血的我~ 改為親子路線~
廢話又講太多~ 都係睇下有咩好玩啦~ 哈~






機場咖啡賣點係有動物玩~ 紅到咩咁既草泥馬梗係有份啦~
同埋叫得機場咖啡~ 就梗係有飛機睇啦~ 
其實真係幾近~ 無體驗過啟德時代既小朋友應該會幾開心~



咁既格局好明顯就收費入場架啦~

開放時間: 10:00am - 6:00pm (ps. 日落就快 d 走~ 餵蚊~) 
全票 NT$200  (入面叫野飲野食可以抵 NT$100 消費~ 放心~ 一定要再貼錢的~ 哈)
半票 NT$100 抵 NT$50 (110cm - 140cm 小朋友)
110cm 以下唔洗錢

星光票 (即係天黑先入場) 6:00pm - 11:00pm
全票 NT$200 抵 NT$200
半票 NT$100 抵 NT$100

地址: 高雄市小港區明聖街 (無公共交通工具到~ 包車都唔係個個識搵~ 因為算係小港比較辟既地方~ 從市區到農場約 20-30mins 車程)


環境設施都 ok 呀~ 係停車地方比較窄~ 不過唔係自己柞車就唔洗理啦~ 你睇做乘客既幾開心~ 哈~





一入門口就有河馬睇~ 仲要近距離~ 算係喜出望外既好開始~ 定時定候仲有餵食 show~ 有同小朋友互動問答遊戲~ 算係做得幾足~ 


日夜天鵝係要坐月我知呀~ 唔洗出告示下麻~ 哈~ 


d 兔仔唔知係咪食左鎮靜濟~ 部電話隊咁近都定過抬油~ 完全唔赦你~ 任你攪~


我個女未大得咁快~ 借人地既頂住先~ 迷你豬好受歡迎~ 又係任玩~ 衛生情況算唔錯~ 可以俾小朋友自己玩下~ 有洗手設施~ 幾貼心~ 



小肥羊係呀~ 食啦~ 我陣間點個羊肉爐食得~ 哈~


證明農場做得好成熟~ 搵錢區位置無得頂~ 做老豆既請科水~ 唔該~


主要黎玩既係阿媽好無~ 主角草泥馬都出現喇~ 





嫲嫲都話好好玩~ 手上扎銀紙話咁快派晒~ 哈哈哈~ 最近仲開放左草泥馬互動區~ 相信全高雄呢度 d 動物係食得最飽既地方~


馬仔區幾好玩~ 閒唔中見佢會放馬出去跑下~ 算係對動物唔差~


氣氛和平~ 台灣旅客為主~ 極少其他旅客黎玩~ 唔洗擔心~ 相信你知我講咩~ 

其實總括黎計~ 三大一小玩左咁耐~ 用左 NT$10XX 左右~ 圍起港紙 HK$300 算 ok 啦~ 有野食有野玩~ 有得影相又盛咁~ 最緊要大家 Happy 啦~ 大家黎開高雄可以玩下~ 

艾笠墾丁 2 - 40人專業台灣包車服務, 免費行程安排, 可指定香港人導遊

HK Tel : 81700438
Email : info@iLoveKenting.com

Web : www.iLoveKenting.com







高雄 - 機場親子農場 高雄 - 機場親子農場 Reviewed by Unknown on 下午5:18:00 Rating: 5

沒有留言